דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקשר שבין ניקוי הגוף וירידה במשקל 

מאת    [ 16/11/2011 ]

מילים במאמר: 1138   [ נצפה 2778 פעמים ]

במאמר הקודם דיברנו על האפידמיה של המאה ה-21. כל ההתקדמות והטכנולוגיה הביאו יחד איתם גם שינויים רבים בתעשיית המזון – אוכל מתועש ומעובד, עשיר בשומנים, קלוריות מיותרות וערך תזונתי נמוך, משקאות מתוקים ומה לא. המאכלים שאנחנו רוכשים בסופרמרקטים מלאים בצבעי מאכל וחומרים משמרים, הפירות והירקות עשירים בכימיקלים כתוצאה מריסוס.


למרות שהכל קיים בשפע, השפע הזה הפך להיות הגורם לאחת המחלות הקשות ביותר במאה ה-21 – השמנת יתר ועודף משקל, ניהול אורח חיים לקוי ומחלות כרוניות רבות כתוצאה מכך. היום הרי זה כבר דבר ידוע שהשמנת יתר מובילה למחלות רבות, ביניהם גם מחלות כרוניות.


עוד לפני כ-200 שנה רוב האנשים היו יותר בריאים - אוכלים פחות, פעילים יותר, אוכלים אוכל מזין, בריא, ללא כימיקלים. בעשורים האחרונים המזון שאנו קונים איבד את רכיבי התזונה החיוניים שלו, לא ממלא את ייעודו, וכתוצאה מכך גורם למחלות וגם להשמנת יתר.


תחשבי רק – ארוחה של מקדונלדס – האמבורגר עם צ'יפס וקולה יכולה להגיע ל 700 קלוריות כאשר אין בארוחה זו שום ערך תזונתי ושום דבר בריא לגוף. אז לא פלא שכל כך הרבה אנשים  סובלים מעודף משקל היום וישראל היא בין10 מדינות המובילות בתחום זה. כל כך עצוב ומפחיד!


אז מה ניתן לעשות?


במאמר הקודם דיברנו שדיאטה זה לא הפיתרון כדי לרדת במשקל. דיאטה בזמן האחרון איבדה את משמעות המילה – זה לא אומר לא לאכול אלא לשנות הרגלי תזונה ולאכול אוכל מאוזן ובריא.


אבל אם ניקח אישה שסובלת מעודף משקל ורוצה להיפטר מהקילוגרמים המיותרים, ישנו צעד נוסף לפני שמתחילים לעשות "דיאטה" או לעבור לתזונה יותר מאוזנת. זה בדיוק הצעד שעליו אני רוצה לדבר היום.


הצעד הסופר חושב הוא – ניקוי גוף מהטוקסינים והרעלים כתוצאה מהתזונה הלקויה וניהול אורח חיים לא בריא. אגב ניקוי גוף מרעלים זהו תהליך שמתאים גם לבן אדם בריא שאינו סובל מעודף משקל.


ניקוי הגוף משמעותו שחרור הגוף מעודפי הרעלים שהצטברו בו,בעזרת איברי ההפרשה,הכבד, הכליות, הריאות והעור, תוך המרצת התהליך הטבעי. בתהליך של ירידה במשקל חשוב קודם כל להתחיל מניקוי כללי, כדי שיהיה לנו תפקוד תקין.

כמה סיבות למה לעשות ניקוי  הגוף: 


להמשך קריאה של המאמר לחצו על הקישור:

http://www.dianafunfitness.com/1283/%D7%94%D7%A7%D7%A9%D7%A8-%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%92%D7%95%D7%A3-%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%9C

דיאנה - כושר בכיף - לרקוד, לעשות כושר,לחטב ולשרוף בחוויה לטינית סוחפת ובשיא הכיף, עם הרבה אנרגיות ושמחת חיים. לקבלת הקורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף" - 10 שיעורים בוידאו לגמרי בחינם וישירות למייל כנסו לאתר ותרשמו שם ומייל וכבר למחרת תתחילו לקבל שיעורים, טיפים, וידאו טיפים ועוד http://www.DianaFunFitness.com/free-lessons




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב